Sabtu, 29 Ogos 2009

28 August 209










pagi tadi lepas sahur aku terus bersiap, sebab nak ikut mak aku pergi hantar kakak aku pergi kerja, lepas tu ikut mak aku pergi pejabat dia, katanya dia ada kerja nak buat sekejap. aku apa lagi follow jerk lah.

dekat pejabat mak aku, aku adalah amik beberapa gambar..


ni dalam pejabat mak aku...huhuhu....


ni Pusat Konvension Persada Johor yang dapat dilihat daripada pejabat mak aku....cantik kn...


gambar ni pula, gambar aku berlatar belakangkan tingkap antik dekat pejabat mak aku...

hihihi....zaman sekarang susah nak jumpa tingkap macam ni lagi tau....
then : lepas mak aku siap jerk dengan kerja dia, dia pun ajak lah aku pergi pasar dekat Majidee beli barang untuk masak untuk buka nanti...
hari ni mak aku masak 2 lauk special : ikan sweet sour, & tomyam campur.... sedap giler....
thanks mama...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...