Isnin, 24 Ogos 2009

pening kepala

siang tadi aku pening kepala sangat... mak aku kata aku pening sebab tak cukup air dalam badan....entah lah aku pun tak tahu....
tengah hari tadi aku ikut parents aku pergi Tesco Kulai, beli barang dapur untuk buka puasa nanti...lepas balik jerk dari tesco aq dh pening kepala...
dah sampai rumah lepas kemas barang yang baru beli aku terus pergi tido...ingat kan tido sekejap jerk tapi terlajak pulak....hihihihi....

malam tadi lepas buka aku ikut kakak aku pergi IOI Mall, dia nak beli no phone baru, aku pula nak beli barang untuk keperluan sekolah...
sebelum pergi aku beri tahu mak aku, aku nak keluar dengan kakak n abang aku, apa lagi berceramah lah mak aku, semalam keluar, hari ni keluar lagi....
biasa lah orang dah lama terkurung, bila balik asik nak keluar jerk....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...