Khamis, 19 November 2009

cerita giler...

cerita ni aq bce blm majalah mastika...
cerita yang bengong n bangang..


Beberapa tahun lepas Ramli berjumpa seorang janda bernama Ramlah yang mempunyai anak dara bernama Jamilah. Ramli berkahwin dengan Ramlah dan Jamilah adalah anak tiri Ramli.
Selepas itu bapa kepada Ramli, Jamrud berkahwin dengan anak tiri Ramli, Jamilah. Ini membuatkan Jamilah, mak tiri kepada Ramli yang senbelum ini anak tirinya.
Jadi ayah Ramli, Jamrud adalah anak tiri Ramli dan menjadikan Ramlah sebagai mak mentuanya.
Selang beberapa bulan kemudian, Jamilah anak kepada isteri Ramli, Ramlah melahirkan anak lelaki, Jarul. Jadi Jarul adalah adik kepada Ramli.
Tetapi Jarul adalah anak kepada Jamilah, anak kepada isteri Ramli, Ramlah. Menjadikan Jarul adalah cucu kepada isteri Ramli, Ramlah. sekali gus menjadikan Ramli datuk kepada Jarul, adiknya.
Itu tak seberapa lagi.....
Selepas itu, Ramli dan Ramlah mendapat anak bernama Jayzee. Sekarang Jamilah, anak tiri Ramli dan juga mak mentua Ramli menjadi kakak dan nenek kepada Jayzee.
Jadi ayah Ramli, Jamrud menjadi abang ipar kepada anak Ramli yang mana kakak ipar Jayzeeadalah isteri kepada Ramli.
Sekarang Ramli adalah abang ipar kepada mak mentuanya, isteri Ramli, Ramlah adalah mak cik kepada anaknya sendiri Jamilah....Anak Ramli, Jarul adalah sepupu kepada ayah Ramli Jamrud dan Ramli adalah datuk kepada dirinya sendiri...

Muahah! Muahhahh! Isk, isk, isk!!! Pening!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...