Isnin, 13 Ogos 2012

its the day....

Alhamdulillah.....hari ini 13 Ogos dan saya dengan rasmi nya berumur 19 tahun....yeay....
perancangan untuk birthday saya, tak ada apa2 pun....tak tahu lah kalau ada yang nak buat kejutan untuk saya....ada ker??? haha....

apa2 pun, harap dengan menginjak usia yang makin muda tua ni, saya dapat menjadi orang yang lebih baik dari pelbagai sudut....Insyallah....

dan bermula bulan hadapan saya akan ke IPTA....IPTA mana tu, nanti bila dah daftar baru saya maklumkan di dalam blog ni....hehe....dan harap dapat belajar dengan baik di U nanti dan mendapat keputusan yang cemerlang dalam setiap semester......ngee.....

gambar dari Mr. Google

ok lah....
nanti saya story lagi pasal aktiviti di hari lahir saya k.....
bubbye....


love
awin



p/s : hari ni jadi budak baik kejap pakai ganti diri saya...hehe...
agak2 dapat hadiah tak tahun ni erk??? hiks...




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...