Isnin, 10 Januari 2011

great meal on weekends

it juz something yg i nk share ngan korang...

jumaat, sabtu & ahad...
i think it was a great weekeds that i have....
why?

sebab sepanjang minggu hari tu, ada sahaja makanan yang best....
mula-mula start ngan I punye idea....
i bake steam chocolate cake with help from my mother.
the next day,
my mum cook roasted chicken....sedap bangat.....
then, yasterday, my mum buat cheese cake.....warghhh......suka giler.....



my chocolate cake

roasted chicken


cheese cake


*ahakzz...apasal aq poyo sgt utk en3 kli ni....hahahah....
k lh....
kalau korang lertiur tengok gambar kat atas tu, & bercadang nk buat, korang boleh dapatkan resipinye dalam blog my mum di
k...that all
bye...
love
awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...