Ahad, 30 Januari 2011

kenangan zaman sekolah Part 2

holla....
kali ni aq nak sambung lagi story kenangan zaman sekolah aq...
untuk kali ni seperti yang telah aq janji kan, aq nak antara kenangan manis aq masa zaman sekolah aq....kali ni masih di kelompok kenangan di sekolah rendah...hehe...

kli ni kalau tak silap aq berlaku mase aku darjah 3 (maybe)..
mase tu cikgu muzik aku pilih aku n beberapa orang yang len untuk buat persembahan untuk PIBG (maybe)... yang bez nyer....dalam persembahan tu ada dua orang yang lead (ketua)... n i'm one of the lead.... persembahan nya bukan menyanyi, bukan menari, n bukan berlakon.....tapi aq n kawan aq yg lead juga name dia Farahin (e-ein)....

aq ngan si farahin ni kena berdialog sambil hentak kaki, lepas tu kawan2 yang lain kena buat bunyi/ main alat muzik...mcm tu lah....

dialog aq ngan e-ein pulak lebih kurang macam ni :
aq : siapa nama awak?
e-ein : nama saya farahin
aq : di mana awak sekolah
e-ein : saya sekolah di sekolah kebangsaan senai
aq : siapa guru besar awak?
e-ein : En. Jais bin Sudin, dia baik dan hensom.
aq : ke mana awak hendak pergi?
e-ein : saya hendak ke kantin
aq: boleh saya ikut?
e-ein : boleh

tapi dialog ni ada berirama ikut hentak kaki lah lebih kuang macam tu lah...
tapi best sangat, sebab mase yang part guru besar tu semua orang senyum....guru besar tu pun senyum....hehehe....

tu lah persembahan pentas aq yang pertama mase dekat sekolah rendah....
(kalau mase tadika dulu tak yah kira lah kan....hehe...)
n tq to my music teacher Pn Rohani.......

selain tu, untuk persembahan tu, cikgu mintak kite orang pakai kasut yang ada heel sebab nak bunyi hentak kaki tu.... so aq cakap lah ngan parents aq nak kasut yang macam cikgu cakap tu...
amik ko, parent aq belikan kasut itam kulit jenama Crocodile.....suke giler aq....hahaha....
kecik kecik pakai Crocodile ko....hehe...tq mama...tq papa...hahaha....

tu lah 1st time eden pakai kasut ada heels....i like...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...