Ahad, 19 Jun 2011

aktiviti hujung minggu

Salam....


hye...



1st of all nak thanks sebab korang sudi nak baca blog ni walaupun perkadaran update nya dah berkurang dengan mendadak....huhu....almaklum jerk lah....dah mula sambung belajar....masa untuk online pun tersangat-sangat lah berkurangan....tambah lagi sebelum ni nak online kena pergi CC...tapi skang insyaallah dah tak kot....sebab menggunakan perkhidmatan wifi yang ada... tapi tu pun guna id orang len, sebab id untuk diri sendiri belum boleh guna lagi....huhu...


Kali ni, aq nak update cerita pasal dekat KMJ lagi....tapi yang ni lebih kepada aktiviti riadah yang aku buat sama ada pada waktu petang lepas habis kelas atau pada hujung minggu.....


dekat KMJ ni biasa kelas akhir habis pukul 4 atau 5 petang....then lepas tu, biasa student ramai lah yang berjogging, berbasikal, jalan-jalan atau main permainan....



antara aktiviti yang aku dah pernah buat :


1. Jogging


masa ni kalau tak silap dalam minggu pertama....lepas habis orentasi....aku join roommate aka classmate aku b'jogging dengan kawan dia....ia ur...baru 1st week kenal roommate ngan classmate jerk lah....huhu.....time tu kite orang jogging pusing 1 KMJ....lepas tu pergi meninjau bilik tutoran...ialah, nanti masa kelas dah nak mula, tak de lah baru terkial-kial nak cari kelas kan....hehe.... dah habis pusing 1 KMJ kita orang jogging plak dekat trek....(sebenarnya lebih jalan dari jogging....hehe)




action jerk lebih tu....huhu...


2. Berbasikal
yang ni aku baru cuba hari Jumaat lepas, lepas habis program mentor mentee.... masa tu, aku dengan classmate aku....perempuan jerk ok.....Sazlin, Nad, Bella dengan Atikah...tapi time nak berbasikal kena cepat ke Pusat Sukan.....sebab kalau lambat nanti basikal habis....dan permintaan terhadap basikal tersangat lah menggalakkan.....huhu....masa ni pun kita orang pusing 1 KMJ....sampai belakang blok laki pun kita orang redah....hehe....







five of us



3. jalan-jalan

yang ni aktiviti yang hampir semua student suka buat kot....jalan2....lepas tu duduk lepak dekat Dataran Wawasan.....bila dah duduk lepak tu, mula lah datang idea gila....hehe...


yang bawah tu, konon comel lah....haha....



tu lah antara aktiviti yang pernah aku buat....tapi ada lagi 1 sebenarnya iaitu memberi makan ikan....aktiviti untuk menenangkan hati dan fikiran....biasa aku bagi makan ikan dekat 'sungai tak bergerak' belakang blok kediaman aku.....tapi yang tu belum ada gambar lagi....nanti bila ada gambar aku update lagi.....hehe....


so far, belajar dekat KMJ ni ok lah....tak susah, tak senang....setiap benda baru ada cabaran nya tersendiri tak kisah lah belajar dekat mana pun....huhu


love

awin



p/s : kaki saya terseliuh hari tu, & ada boys ketawakan saya.....huhu....nangis i time tu tau....:(

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...