Selasa, 18 Oktober 2011

kisah pelajar hilang....

More Latest Update...(20 Oct 2011)
aq pun tak sure budak ni dah balik ke belum....
sekejap kata dah....sekejap kata belum....aishhh....


LATEST UPDATE....
pelajar berkenaan telah pulang, dan diharapkan insaf dengan kejadian yang berlaku serta tidak mengulanginya semua.
Terima kasih kepada blogger/reader lain yang perihatin.


petikan dari akhbar Harian Metro 18 October 2011


Nur Farahin Osman, 18 tahun, Pelajar KMJ, tinggal di Bandar Putra Kulaijaya.
hilang sejak 7 October 2011
kalau sesiapa ada maklumat hubungilah ibunya Pn. Farah Rashid, 49 di talian 016-7624517 atau hubungi mana-mana balai Polis berhampiran.


*menurut sumber yang tidak sahih, Farahin ni kurang rapat dengan ahli keluarganya dan berkemungkinan mengalami stress akibat tekanan daripada pihak keluarga yang inginkan dia cemerlang dalam akdemik.


daripada keratan akhbar tu, aq rasa ibu bapa dia pun tidak seharusnya menyalahkan pihak kolej, kerana di kolej ni ada  dalam 3000 orang pelajar, so tak kan lah pihak kolej nak perhatikan setiap orang pelajar setiap masa.
dan akibat daripada kehilangan pelajar ini, telah menyusahkan banyak pihak di kolej ni, termasuklah para pelajar kerana selepas kehilangan pelajar ni, ramai pelajar yang tidak dibenarkan untuk pulang ke rumah walaupun ada alasan yang munasabah.


dah lah 1 kolej, tak sangka pulak satu daerah....nasib baik tak satu taman....errrr.... kite orang pun baru tahu pasal kehilangan pelajar ni pada hujung minggu yang lalu.


Kepada pelajar berkenaan, tak kira lah apa yang anda hadapi tolonglah pulang ke pangkuan keluarga anda dan teruskan pelajaran anda di KMJ ni, lagi pun PSPM 1 dah nak dekat, kalau anda tak kesian kan orang lain, kesiankan lah diri anda sendiri.


kepada yang lain harap2 boleh tolong sama2 sebarkan berita ni sehingga pelajar ini ditemui....



p/s : Setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...