Sabtu, 22 Oktober 2011

PRD pulak....

 cerita hari Rabu lepas dimana saya dan rakan-rakan PRD yang lain berkumpul dan bergambar... *ceh...tetiba plak pakai ayat saya...muahaha...

amik gambar ikut jadual nye pukul 4, tapi kite orang PRD ada perjumpaan pukul 1.45 tengah hari, itu pun mula pukul 2.30 kot, sebab menunggu yang lambat sampai, menunggu yang tukar baju dan menunggu mereka yang salah tempat....huhu...

masa perjumpaan tu biasalah, bincang pasal aktiviti yang akan diadakan dan rancangan aktiviti lain, lepas tu ada pengumuman .....n saya dapat berita yang gembira....apa, itu rahsia sehingga ia menjadi kenyataan...

di sebabkan perjumpaan tu sekejap kerana penasihat kite orang tak sihat so tak dapat datang...huhu...so lepas perbincangan tu semua merayap sementara tunggu time nak amik gambar.....

macam biasalah janji melayu, kata pukul 4, dekat pukul 5 baru amik gambar....
tambah lagi dengan menunggu nak susun orang, ye lah PRD ni ada lebih 80 orang, so nak pastikan muka semua orang masuk, kenalah susun betul2 kan.....
then, susun punya lama sekali amik gambar 3 jerk...haha....

jom layan gambar yang tak rasmi ni...


 cuba cari di mana saya???



sila jangan kutuk ok....itu baju pinjam dan tudung saya tak betul sebab angin....


lepas habis amik gambar, kebetulan terjumpa ex-classmate saya Dayah, then berbual n bergosip ngan dia sampai pukul 5.30 petang....hehe...gosip pasal apa tu adalah topik yang palik hangat ok....iaitu pasal tut....huhu...


cerita PRD : 1, 2, & 3


love
awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...