Rabu, 27 April 2011

brownies jadi kek

salam....
hye semua...


tiba-tiba feeling nak update blog lagi plak....aku ni, bila ada mood jerk baru aku update blog, kalau tak harapan lah nak suruh aku mengupdate....haha....


dari hari sabtu lepas sampai lah semalam, aku tak berapa lekat dekat rumah...asik keluar jerk...
hari sabtu, aku ikut hantar akak aku raptai konvo dekat Pasir Gudang....lepas tu masa dia balik, aku yang pergi amik....hari Ahad....aku dah cerita dekat entri sebelum ni (link)....


lepas tu, hari Isnin aku ikut mak aku keluar pergi beli barang untuk abang aku...sebab dia nak balik KL (eh....dia dah balik KL lah...)...then semalam aku ikut pergi hantar abang aku dekat KL...selalunya kan hantar petang or malam....tapi kali ni, dekat pukul 10.30 pagi dah gerak ke KL....hehe....eh jap....entri ni BUKAN nak cerita pasal hantar abang aku lah....


ok balik pada tajuk dekat atas tu....tu sebenarnya cerita hari isnin lepas....a.k.a...2 hari lepas.... lepas jerk balik dari beli barang abang aku....dalam otw nak balik tu, aku menyatakan lah hasrat nak cheesse brownies...so petang tu aku dengan mak aku pun masuk dapur buat apa yang patut.....tapi sebab mak aku tak berapa suka brownies...so mak aku improvies.... yang brownies tu tukar kek coklat....lepas tu atas dia letak cheese macam brownies....



dan hasilnya.....sila lihat dibawah.....








cantik kan.....rasa dia memang sedap....TERBAIK.....ala2 BOBOBOY....haha... tapi betul....memang sedap....bila masuk mulut kek coklat tu mencair dalam mulut.....sedap giler...






kalau nak resipi sila klik sini



kalau nak resepi kek2 lain....boleh ke blog mak aku. (link)









wokey lah....
bubbye....















love
awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...