Selasa, 26 April 2011

konvo at PG

hello...
ahakzzzz.....
haha.....dah lama tak update blog ni kn....hehe...
biasalah membusy kan diri dengan benda-benda yang tak patut....haha....

ok, kali ni nak update sikit pasal majlis Konvo akak aku dekat Stadium Perbandaran Pasir Gudang pada 24 April 2011. akak aku sebenarnya dah habis belajar dalam pertengahan tahun lepas, tapi 2 hari lepas baru dia konvo.....huhu....btw, lupa nak bagi tau, akak aq konvo ni lepas dia habis belajar dekat Kolej Komuniti untuk Sijil Bakeri & Konfesioneri (tak sure ejaan betul ke tak....hehe)





pagi-pagi lagi kita orang dah gerak ke Pasir Gudang....amik ko, pukul 6.30 pagi dah siap nak gerak ke Pasir Gudang....sampai sana dekat pukul 7 lebih...ok lah masih tak ramai lagi datang and parking pun tak penuh, so tak de lah kena parking jauh-jauh...hehe...then, tak lama lepas tu parking penuh giler...huhu...


sampai sana, akak aku pergi lah daftar diri then, kumpul dekat tempat dia....yang aku, mak aku n abang aku, jalan2 dekat sekitar stadium tu....dekat situ adalah beberapa gerai yang buat jualan....tapi semua gerai tu dari kolej Komuniti negeri Johor....huhu....
sambil jalan-jalan tu, abang aku amik lah gambar apa-apa yang patut....yang tak patut pun dia amik....haha...





dalam stadium..


cuba teka harga teddy bear ni??





gerai wajib untuk setiap majlis konvo











my mum with the rosses










ready before the konvo










lautan graduan Kolej Komuniti






dah dalam pukul 8.30 gitue, mak aku masuk dalam stadium, aku dengan abang aku duduk luar jerk...sebab pas masuk hanya untuk 2 orang...


hamik ko....duduk luar melangok macam apa tak tahu nak buat apa....pusing-pusing pun tempat yang sama jerk....nak drive keluar takut nanti balik kena parking jauh....huhu...so stay jerk lah dekat sekitar stadium tu... agak-agak tak tahu nak pergi mana lagi, kite orang lepak dalam kereta jerk...nasib baik kereta ayah aq ada tv....hahaha....dapat lah layan Doremon Indonesia....hahaha....




lepas tu, dah dalam pukul 10 lebih, mak aku keluar stadium sekejap sebab tengah break...then mak aku balik masuk stadium sampai majlis tu habis.....dah pukul 11.30 pagi lebih baru majlis tu habis...kita orang pun keluar lah dari kereta...haha...2 3 kali kita orang keluar masuk kereta sebab boring yang melampau....haha...










my sister on tv










rosses for my sister











yeah....



dah habis majlis apa lagi.....sesi bergambar lah....aku ngikut jerk mana diorang ni nak g bergambar....(dekat sekitar stadium jerk...)


dah habis bergambar, kita orang g makan dekat kafe dekat stadium tu....dah habis makan terus balik.....sampai rumah pukul 1 lebih....penat boleh tahan lah walaupun tak terlibat dengan majlis tu secara langsung...ialah pagi-pagi lagi dah bangun sampai tengah hari nak tunggu majlis habis...


btw congrates to my sister....








love


awin




p/s : yeah....hujung tahun ni, my male cousin nak kahwin....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...