Ahad, 15 Mei 2011

minggu-minggu akhir di rumah

Salam.....


hye....





semua blogger mesti geram kan.....sebab 2 3 ari lepas, blogger.com ada masalah teknikal....huhu......termasuklah aku.....


tapi biar lah....benda dah lepas kan...sekarang ni pun dah tak de masalah lagi....





ok....kali ni nak cerita pasal aktiviti aku....ye ur....aktiviti menjelang nak sambung belajar....haha...apa lagi shopping lah kan...





miggu lepas beli kasut dengan cadar, dekat Jusco Tebrau.....


miggu ni atau lebih tepatnya tadi....hehe....beli hanger, baldi, biskut, dan barang keperluan harian lain.....tapi kali ni lebih dekat lah.....kita pergi Jusco Taman U jerk....





hari ni pergi, semua ikut sekali.....my parent ngan akak n adik aku....abang aku of course lah tak ikut sebab dia dekal kl....huhu.....





dah habis shopping tadi.....kita orang pergi makan dekat KFC....hehe.......amik family feast combo A.....memang kekenyang sangat....




dah habis makan kita balik...hehe....



esok nak kena ikut my mum pergi kerja sebab nak pergi bank.....buat akaun, nak bayar yuran pendaftaran..tut.... hehe....seperti yang aku pernah bagi tau lah....rahsia sampai aku dah daftar nanti.....hehe...


ok lah....nak out....menikmati setiap saat dirumah....hahaha...poyo lebih....macam tak pernah dok jauh dari rumah jerk....hehe....


bubbye...


love


awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...