Ahad, 1 Mei 2011

jalan-jalan

salam....
hye...

ni aku baru jerk balik dari keluar makan....hehe....
hari ni keluar berempat jerk....aku, adik aku dengan parents aku...akak aku tak ada...dia pergi ikut hantar pengantin.....opppsss.....tak perlu lah nak cerita detail ea.....aku pun malas nak cerita sebab tak ada kaitan.....huhu

ok balik cerita keluar makan ni.....tadi pergi keluar makan dekat Restoran ZZ...ala kalau sapa duduk JB mesti tau restoran ni....restoran ni famous dengan mee rebus dan sup tulang.....sapa-sapa yang datang JB boleh lah try pergi sana....n restoran ni pun banyak artis pernah pergi....antaranya waheeda n akhil (link)

sebelum tu, sebenarnya plan nak balik kampung mak aku jap.....tapi last2 mak aku cancle, so terus ke JB....sampai sana apa lagi...makan lah...hehe....aku makan mee sup jerk....sebab dah makan sebelum keluar tu....huhu....

dah habis makan, kita pusing2 dulu....lepak jap dekat Danga Bay....tengok kapal....haha...boleh tahan ramai gak orang....owhhh.....lupa plak hari ni malam minggu kan....n esok cuti lagi kan kan kan.....




gambar pakai hp jerk....not so clear...huhu




dah abis jalan2 kita gerak.....

apa lagi balik lah.....nak tengok MENTOR 5....

hehe....


ok lah....

bubbye.....





love

awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...