Isnin, 23 Mei 2011

saya sudah sambung belajar....

salam....
hye u all's.....

time korang baca entri ni, aku mungkin sedang dalam perjalanan atau sedang mendaftarkan diri di.......




korang nak tau ke aku masuk mana???




hurm.... ok lah....aku bagi tau....aku sambung belajar di Matrikulasi Johor yang terletak di Tangkak (link)....hoyehh...haha...tersuka sangat lah plak...haha....

aku sambung ke matrik atas nasihat parents aku dan orang yang lebih dewasa.....kawan2 ramai yang suruh ke UTM....tapi, lebih afdal dengar cakap parents dari kawan kan....so aku ikut jerk lah....dan lagi 1 sebab aku sendiri yang nak masuk ke matrik....

aku ada keinginan nak masuk 2 2, matrik dan universiti....tapi kalau aku masuk ke U, aku tak kan ada peluang lagi nak masuk ke matrik....tapi kalau aku masuk matrik, aku masih ada peluang nak masuk U....kan......ni antara sebab aku masuk ke matrik, tapi ni bukan sebab utama....

dekat matrik aku dah ada kawan dah....my classmate mase dekat TiJB pun masuk situ....tapi sorang jerk lah...Hidayah....tapi ada gak budak2 kelas lain yang masuk KMJH....huhu

aku harap aku akan berjaya di matrik....korang pun doa2 kan lah ea....insyallah...
tapi mungkin dalam minggu pertama ni aku kurang atau tak de buat entri sebab....faham2 jerk lah....bila baru daftar tu mesti lah ada orentasi lah....program tu lah, program ni lah...huhu...
tapi insyallah kalau ada peluang aku akan update sekerap mungkin.....huhu....cross finger....


ok lah...
tu jerk nak cerita....
ye ur kalau tak ada jerk orang yang sentiasa bertanya...haha...

ok....
bubbye....




love

awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...