Selasa, 10 Mei 2011

keputusan yang muktamad...

Salam....
hye semua....

dalam entri sebelum ni (link) dan sebelumnya (link) aq cerita pasal tawaran ke UTM dan tawaran ke matrik....




kan aku pernah cerita, yang aq tak tahu nak masuk mana, sebab dua2 ada kelebihan dan kekurangan tersendiri.....dan selepas mendengar nasihat daripada pakar....ceh...macam orang sakit plak nak dengar nasihat pakar....haha....ok back to the real story....selapas mendengar nasihat daripada pelbagai pihak (parents, senior, kawan) dan aku akhirnya talah membuat keputusan nak ke mana.....

walau bagaimana pun....aq tak nak cerita dulu aq pilih mana....sebab aq nak jadi kan ala-ala kezutan gitue....haha...poyo....tak de lah....aq tak nak keputusan aq mempengaruhi kawan2 aku yang belum buat keputusan lagi....aku tak nak diorang buat keputusan sebab ikut kawan....biar lah diorang buat keputusan berdasarkan minat dan kemampuan diorang.

aku rasa aku tahu kemampuan aku paras mana dan aku pilih ia kerana minat dan pelbagai faktor lain....

so kepada lepasan SPM 2010 yang lain, pastikan korang buat keputusan mengikut kemampuan. jangan nak fikirkan kawan. sebab kawan2 mana2 pun boleh dapat dan yang penting utamakan pelajaran....tapi jangan sampai anti sosial sudah lah....huhu...

wokey lah....
nak out....nak g somewhere....

bubbye....
kalau nak tau aq bakal mendaftar dimana, kena lah tunggu entri aq yang seterusnya setelah aq mendaftar ke tempat itu....

1 ulasan:

Lina berkata...

hai dah lama follow blog ni tp baru ari ni tergerak nak komen...tahniah dpt tawaran sambung belajar n apapun pilihan yg dibuat moga semuanya akan berjalan dgn lancar ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...