Khamis, 19 Mei 2011

movie week

Salam....
hello....



siang tadi aq baru menghabiskan duit lagi tengok wayang.....haha....ye ur...Isnin lepas dah tengok wayang, lepas tu hari ni tengok lagi.....tapi cerita yang lain lah....







kalau 3 hari lepas aku tengok cerita Fast & Furious 5, hari ni plak, aku tengok sambungan drama bersiri popular Nur Kasih, iaitu Nur Kasih The Movie....nak tengok cerita ni dah lama dah (link)...sebab aku antara penonton setia drama Nur Kasih...hehe....






pada rancangan asalnya nak pergi ke KSL City...tapi sebab masalah pengangkutan, so kita tukar ke City Square...owh ye lupa nak bagi tau, kali ni aku tak kesorangan, sebab kali ni aku keluar dengan classmate aku, patutnya semua sekali 6 orang, tapi 2 lagi tak dapat join atas sebab2 tertentu....yang ada, aku, Nisa, Farahim dan Izyan tambahan, abang si Nisa pun ikut sekali.... (tak de gambar....sebab sekarang saya dah tak gila kamera macam dulu....haha)


pasal Nur Kasih The Movie, secara keseluruhannya ok lah....yang aku tengok tak de lah sampai meleleh air mata.....air mata bergenang jerk....tak sempat jatuh scene dia dah tak sedih.....pada aku kesedihan dalan cerita ni tak sekuat drama dia....tapi masih best....paling best sebab ada Mia Sara Nasuha....dialog dia paling aku suka, "Pak Su sakit sikit ke sakit banyak? Kalau sakit sikit tak pe. Kalau sakit banyak nanti mati" lebih kurang macam tu ur....tak padan kecik....siot jerk ayat dia....haha...ala movie jerk pun.....

dah habis tengok wayang, kita orang pusing2 cari barang....kawan2 aku lah...cari cardigan, kasut, pakaian....macam2 lagi lah....ala, untuk nak sambung belajar nanti....lagi pun tarikh daftar kan dah dekat....matrik daftar 23 Mei, upu daftar 29....so ala2 last minute shopping lah....huhu...

dan saya balik pukul 5.30 petang dengan mak saya....haha....save bajet ur....jimat RM2.70... tapi tu pun sampai dekat pukul 7....sebab jalan jam tambah lagi dengan hujan lebat giler....so ada beberapa kawasan agak banjir....huhu....janji selamat sampai rumah kan....haha...

ok lah....
bubbye....




love


awin




p/s : bila lah nak dapat jumpa kawan aku sorang ni....huhu

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...