Sabtu, 26 Mac 2011

again and again and again...

Salam....
hye korang....ape cite?
tak de apa pun, yang terlampau menarik...
semua nya seperti biasa jerk....cuma lately ni, extra busy nak mohon ni, mohon tu.... ye lah kan, korang pun tau kan, aku baru je dapat result SPM, so nak cari lah pilihan terbaik untuk sambung belajar nanti....hehe....i wish dapatlah biasiswa....insyallah.

ok, sebenanya aku nak share pasal Big Apple Donut...yes...Big Apple again.
dah aku suka donut Big Apple! so what....haha...
tapi kali ni, double from the previous. 1 dozen donut...haha....my mum said, makan lah puas-puas....hehe...





and, tak lupa, hari ni kan Earth Hour dari pukul 8.30 hingg 9.30 malam.... masa aq otw to JJ Bukit Indah, tengah time Earth Hour, tapi ada sesetengah mall tak pun buat apa yang patut, tapi yang aq perasan McD ada buat, walau pun aku juz perasan yang ditutup hanya sign board huruf M yang besar tu....tapi at least they do something than nothing right?
Jusco pun buat Earth Hour jugak.....lampu kat kaki lima ditutup, lampu kat parking pun tutup....
tapi ada gak beberapa lampu dibiarkan buka nak mengelakkan terlampau gelap kat area parking.....GOOD JOB GUYS....
kat rumah aku, aq Earth Hour kan bilik aq ngan netbook aku jerk....hehe...ok lah kan....haha...
hurm, ok lah....
nanti len kali sambung lagi...
bubbye...
love
awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...