Rabu, 23 Mac 2011

alhamdulillah.....segala persoalan kini telah terjawab

salam,
alhamdulillah segala persoalan mengenai keputusan SPM 2010 telah terjawab...

result aku?
lek lu....

pagi tadi, planning asalnya nak pergi ke sekolah aku (wah...tiba2 plak mengaku sekolah...haha) SM Teknik Johor Bahru dengan dihantar oleh mak aku je....then, aku pergi bilik abang aku mintak pinjam kamera, tiba2 dia bangun cakap nak ikut pulak... sementara nak tunggu mak aku otw amik aku, aku tengok lah tv....then, ayah aku pulak kata nak ikut....wah 1st time nak amik result ngan parents....tak lama lepas tu, mak aku pula sampai rumah.

disebabkan mak aq kerja, so dia juz balik office, tak hantar aq....aku, ayah aku n abang aku, naik kereta ayah aku, pergi ke sekolah aku....tapi bukan ayah aku yang drive, aku yang kena drive kereta....warghhh....dah lah tengah berdebar....nasib baik selamat sampai dekat sekolah....huhu


i'm driving...
dah sampai dekat sekolah, aku nampak ramai budak lelaki jerk...n kebetulan time aku sampai, adalah time rehat sekolah...aku lepak dekat kantin jerk... menunggu classmate aku yang tak sampai lagi...then, dah jumpa member aku, kita orang sempat lah berborak sekejap... tak lama lepas tu, semua rakan seangkatan aku semua bergerak menuju ke dewan sekolah sebab result dah keluar...
so, masuk lah kami ke dalam dewan...masa aku masuk dewan tu, kite orang antara yang terawal masuk...tapi kite orang bukan lah yang terawal mendapat keputusan, sebab layan borak ngan cikgu dulu, tanya cikgu pasal result kite orang. tengok member aku punya result, aku pulak yang berdebar giler...


bersama my lovely teacher



that my class name...5E2


bersyukur dengan apa yang aku dapat



my result....please don't zoom in




perkara wajib, show it to my father





with my father
alhamdulillah....walaupun keputusan aku tak mencapai target....tak semua subjek mencapai ETR sekolah....tapi aku bersyukur dengan apa yang aku dapat...Alhamdulillah...kalau nak tahu lebih detail pasal result aku, cari sendiri kat fb aq...kat situ korang boleh jumpa...
dah abis ambil result aku, then tunggu member aku pulak ambil result diorang.... lepas tu, semua sebok jumpa kawan2 yang lain, nak tanya result diorang....termasuklah aku...
tapi tadi, aku balik awal...sebab nak ke SMK Senai...nak ambil sijil PMR...so tak dapat nak lepak lama-lama ngan diorang....lagi pun, ayah aku lepas aku amik result asik tanya pasal nak balik jerk....so balik lah awal....jumpa cikgu pn tak sempat (cikgu kelas tu mestilah jumpa..)

kami bersama junior yang oren







gelagat mereka di dewan...ada suka, ada duka...



tapi sebelum tu, aq nak wish TAHNIAH kepada 9 orang pelajar SMTJB yang mendapat keputusan 10A dalam SPM 2010.
TAHNIAH juga kepada 5 orang pelajar SMK Senai yang berjaya mendapat straight A.
dan....TAHNIAH kepada classmate aku, Izham dan Nuraishah kerana mendapat keputusan 9A...
hilang sudah rasa berdebar di dada....segala-galanya telah terungkai....
love
awin
p/s : macam ada jodoh jerk classmate aq dua orang ni...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...