Ahad, 27 Mac 2011

OMG....list blog yang aq follow hilang...

hye... tadi petang aku sign in macam biasa dalam blog, then tengok tak ada apa-apa. lepas tu internet rumah aku ni tiba-tiba plak tak boleh....so kena refresh... so sebab internet tengah tak boleh, aku tutup jerk lah blog ngan fb.... lepas aq tengok, icon internet menunjukkan internet dah ok, aq sign in balik dalam blog then, tengok semua list blog yang aq follow semua hilang.....peh, tak nak macam kelam kabut pulak aku kan....walaupun tak mencecah 50(kot ntah aq tak tau bilangan sebenar) tapi teruk gak kalau nak cari balik....aku ni dah lah bukan spesis yang senang ingat sesuatu perkara....ni lagi url blog2 yang aku follow....kalau ingat pun, tu juz blog2 sebutan ramai....peh jenuh tu nak kena cari balik semua....kenapa semua kena ada? sebab pada aku semua blog tu best.... dah tu then masuk tengok dalam blog, takut ada benda lain pulak ilang....then pusing setiap page, balik semula ke dashboard......peh.... nasib baik ada balik list blog2 tu semua.... wargh....kalau tak....kenalah merayap sana sini nak cari balik....huhu.... k tu jerk nak share.... haha...gedik kan....benda kecik pun share....biar lah....blog aku...haha... tapi sebelum tu....lepas result SPM 2010 keluar minggu lepas.....aku dapat lah bertanyakan rakan-rakan aku yang sebaya, mengenai keputusan diorang.... dan aku kesian dekat kawan aku yang sorang ni, sebab telah dilanda masalah sehingga menjejaskan keputusan peperiksaan dia, padahal sebelum ni dia merupakan pelajar yang pandai, dan lebih pandai dari aku.....hal ini mungkin disebabkan faktor tertekan dan kahidupan asrama. oleh itu, aku nak berpesan pada sesiapa yang tinggal di asrama (terutamanya asrama sekolah) jangan samapai berada di tahap tertekan.... jangan terlampau stress sebab kalau tidak ada 'benda' akan suka kat korang...dan bila sekali dah kena, susah nak baik.... dan jangan terlampau happy tak ingat diri....bagi yang beragama Islam, banyak kan amal ayat al-Quran.... insyallah....
love

awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...