Khamis, 24 Mac 2011

mencapai 100 akhirnya

yeah......akhirnya follower aku dah sampai 100....

ceh baru 100 dah kecoh....orang len lagi banyak....aku peduli apa, aq nak show off jugak...haha...


anywah, thanks to fienaz, my 100th follower....sudi2 kan lah diri baca blog ni lagi...hehe..


thanks to all my followers, sebab sudi blog aku yang biasa2 ni....


seperti yang dijanjikan....special congrates to NURDIYANAH sebab you are the lucky 93th follower....
mesti korang tertanya-tanya kenapa aq pilih 93 kan???
sebab sebagai mana yang korang sedia maklum, nick name aku kan cutegurlzz93... so sebab tu lah, adanya the lucky 93th follower...tapi sorry lah ea, tak ada hadiah nak bagi....almaklumlah... penganggur terhormat....haha...


love you all....
bubbye....
p/s : kepada beberapa follower, tolong update profile korang please....sebab ada beberapa follower yang aku tak dapat nak ke blog mereka....or cara paling senang, leave comment in my en3 k....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...