Ahad, 27 Mac 2011

suka sangat-sangat

ye....

suka sangat-sangat....ei korang jangan pelik pulak, aku belum ke tahap sawan cik b lagi...haha.. cuma kesengalan sekejap pagi-pagi ni....
kali ni aq nak share 2 lagu, Arabian mari....lagu ni, aku ingat lagi dulu masa kecik-kecik, setiap kali otw balik kampung (Segamat) or pergi jalan jauh, mesti bukak radio, tapi bila dah tukar kawasan, frekunsi radio kan berubah, disebabkan tak tahu frekunsi radio kat kawasan yang kite orang tengah lalu, or kawasan yang luar JB, cara paling senang nak dengar radio adalah dengan play CD or kaset...
dan disebabkan CD or kaset tu limit (tak beli lain) so balik-balik bukak lagu yang sama jerk...
n entah, aq mula2 tak tau lah lagu apa lah yang ayah aku bukak ni.....sebab bukan lagu melayu.... tapi bila dah lama, dah selalu dengar lama-lama boleh hafal lagu tu (part korus jerk...haha)
bila dah boleh hafal, jadi suka pulak....sampai bila bukak jerk lagu ni, aq boleh bergendang dalam kereta, sebab dalam kereta aku dok tepi, so bergendang kat pintu....haha....
tapi dalam beberapa taun ni, aku perasan lagu ni dah keluar balik.....especially dalam AF.... so minat pada lagu tu timbul balik.....haha....suke doe layang lagu ni, walau pun aku tak faham sepatah haram....

ok, nak tau tak lagu apa yang aku suka?
layan lagu ni k....



Habibi Ya Nour El Ain








Nour El Syam - Pascal Machalani






hah...tu lah lagunya....amacam? best kan?
hehe...




love
awin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...