Selasa, 29 Mac 2011

percaya atau tidak, aku terkenal di seluruh dunia

ye betul, aku terkenal di seluruh dunia, pelbagai anugerah aku telah dapat kerana usaha yang telah aku lakukan. tak percaya ke? > betul lah.... ni ada bukti sekali tau....cuba korang klik link kat bawah tu, tengok video tu sampai habis... > www.this-is-my-story.com/v/UJFZ4INXUW2X > ok, sekarang dah percaya tak? hah, tengok aku tak tipu lah.... > haha....tu kerja abang aku ea....tiba-tiba jerk tadi dia panggil aku suruh tengok video tu....aku ingat kan apa....lepas aku gelak jerk....ye lah, sejak bila pulak aku famous tiba jerk pulak tu, lepas tu 1 dunia pulak famous....haha kelakar sungguh..... > ala, kalau korang pun nak feel2 famous, boleh klik sini nanti pun korang famous macam aku....haha
love

awin

1 ulasan:

ariff berkata...

tekejut besar kau hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...